Кількість
|
Вартість
|
||
|
Книга Ґреґа Гоффмана «Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike» — це практична дорожня карта для будь-якого бізнесу, який прагне розповісти унікальну історію свого бренду. Інноваційні уроки з неї допоможуть не лише збільшити упізнаваність продукту, а й створити справжню спільноту навколо вашого бренду. Крім того, зміст книги показує внутрішню роботу маркетингової команди Nike з точки зору дизайну, брендингу та креативу, що буде в цілому корисно знати.
Під керівництвом Гоффмана були втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс і Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.
Ґреґ Гоффман — ексдиректор з маркетингу Nike. Очолював команди, які працювали над візією бренду за допомогою історій та споживчого досвіду. У 2015 році Fast Company назвала його одним із найкреативніших людей у бізнесі. Сьогодні Ґреґ — засновник і керівник бренд-консалтингової фірми Modern Arena. Консультує бренди, стартапи та некомерційні організації зі списку Fortune 1000 щодо розвитку бізнесу та соціального впливу. Викладач брендингу в бізнес-коледжі Лундквіста при Університеті Орегону.