USD EURO UAH
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 09:00–18:00

Сб.-Нд.: 09:00–18:00

0
Мій кошик

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike. Ґреґ Гоффман

Артикул 9786178203207
В наявності
Опис

Книга Ґреґа Гоффмана «Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike» — це практична дорожня карта для будь-якого бізнесу, який прагне розповісти унікальну історію свого бренду. Інноваційні уроки з неї допоможуть не лише збільшити упізнаваність продукту, а й створити справжню спільноту навколо вашого бренду. Крім того, зміст книги показує внутрішню роботу маркетингової команди Nike з точки зору дизайну, брендингу та креативу, що буде в цілому корисно знати.

Під керівництвом Гоффмана були втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс і Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

Ґреґ Гоффман — ексдиректор з маркетингу Nike. Очолював команди, які працювали над візією бренду за допомогою історій та споживчого досвіду. У 2015 році Fast Company назвала його одним із найкреативніших людей у ​​бізнесі. Сьогодні Ґреґ — засновник і керівник бренд-консалтингової фірми Modern Arena. Консультує бренди, стартапи та некомерційні організації зі списку Fortune 1000 щодо розвитку бізнесу та соціального впливу. Викладач брендингу в бізнес-коледжі Лундквіста при Університеті Орегону.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
399 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Швидке замовлення
Характеристики
Наявність В наявності
Короткий опис «Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike» Ґреґа Гоффмана — це захоплива книга, яка пропонує інноваційне уявлення про світ креативного лідерства через призму досвідченого керівника Nike. Книга заглиблюється в перетин емоцій, дизайну та лідерства, надаючи унікальний погляд на те, як сприяти творчості, інноваціям та успіху в організації.

Особливо рекомендується рекламникам й піарникам, але не завадить іншим читачам, які люблять історії гучного успіху.
Автор Ґреґ Гоффман, Юлія Лазаренко (переклад)
Розділ Успіх, Кар'єра, Робота
Додаткові розділи Саморозвиток, Видавництво Лабораторія
Палітурка Тверда
Сторінок 272
Рік 2023

Термін доставки 2-3 дні 

Доставка товарів по Україні здійснюється компаніями-перевізниками: Нова пошта та Укрпошта.
Відправлення замовлень з послугою післяплати можливе Новою Поштою.
За послуги з переказу грошей компанія Нова Пошта стягує додатково 2% від суми переказу + 20 грн оформлення післяплати.
Якщо ви вибираєте варіант оплати на Новій пошті необхідно внести передоплату в 100 грн на картку, залишок - післяплатою
-При замовленні на суму від 1200 грн доставка за наш рахунок (тільки по території України)!

Знижка 5% при покупці на суму 1500 грн і більше (* в замовленні повинно бути більше однієї книги)
-Подписуйтесь на нашу РОЗСИЛКУ і отримуйте акційні пропозиції на пошту!

 

- Оплата на сайті банківською картою (LiqPay, Privat24);
- Переказ на картку (Ви отримаєте реквізити в смс / email / viber після підтвердження замовлення);
- Оплата післяплатою (Додатково оплачуються послуги Нової пошти: 20 грн + 2% від суми замовлення)

Увага: Якщо ви вибираєте варіант оплати на Новій пошті необхідно внести передоплату в 100 грн на картку, залишок - післяплатою

-При замовленні на суму від 1200 грн доставка за наш рахунок (тільки по території України)!

- Для замовлень закордон оплата банківською картою онлайн або зручним для вас способом (за погодженням з менеджером)

Повернення БРАКОВАНИХ книг
Якщо присутній поліграфічний брак, що приводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книги на обкладинці з її змістом, перевернуті відносно обкладинки сторінки. У разі виявлення даного роду недоліків, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книгу протягом 30 днів з моменту отримання. 

! ВАЖЛИВО: Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень при отриманні у відділенні перевізника.

Вгору