Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Впроваджуй інновації або помри!»
Такими є конкурентні реалії сучасних організацій. Стрімкі зміни роблять тактику поступових змін або вдосконалення того, що вже існує, неефективною. «Прагнути до поступового поліпшення, поки конкуренти заново винаходять усю індустрію — це все одно, що возитися в піску, поки Рим охоплений вогнем».
Ґрунтуючись на дослідженнях креативності у своїй книзі «Психология инноваций в организациях», Девід Х. Кроуплі та Артур Дж. Кроуплі пропонують методи концептуалізації та менеджменту інновацій в організаціях. Вони пропонують динамічну модель взаємодій між чотирма компонентами креативності — персоною, продуктом, процесом і пресом — які виступають як «конструктивні блоки» інновацій.
Автори пропонують новий погляд на природу інноваційних продуктів і на процеси, що їх генерують; на психологічні характеристики людей-новаторів і на середовище, яке стимулює інновації. Крім того, вони звертають увагу на парадоксальну природу інновацій, яка полягає в тому, що одні й ті самі чинники можуть одночасно їх стимулювати і перешкоджати їх генерації. Але, за правильного менеджменту, організації можуть ефективно стимулювати інновації та перетворювати їх на свою конкурентну перевагу. Ця книга розповість про те, як це зробити.
Девід Х. Кроуплі — ад'юнкт-професор Інженерних інновацій в Університеті Південної Австралії.
Артур Дж. Кроуплі — заслужений професор Освітньої психології в Гамбурзькому університеті.