Кількість
|
Вартість
|
||
|
Досліджуючи зміни, які відбуваються понад два тисячоліття у сприйнятті емоцій заздрості та сорому, Б. Кілборн пише, що, хоча Арістотель має концепцію оверсонального акту та катарсису, суть трагедії, показує ранній християнський період Основні зрушення в оцінці емоцій та трагедій та травм. Зло вже не сприймалося як прояв людського нагляду, але почало контактувати зі злою волею і злі навмисними діями. Як результат, людські страждання набули відтінок гріха, спричиненого спокусами, і стали добре заслуженим покаранням. Протягом століть західна традиція почала надати особливе значення не слабкості та спокуси, а скоріше сили та жорстокості. Засновник психоаналізу З. Фрейд, за словами американського дослідника, дотримувався переважаючих культурних цінностей при виділенні провини та агресії в його характеристиці комплексу Едіпа. За словами Кілборна, раціоналізм відкинув почуття непорозуміння як невідповідні у світі, не залишаючи місця для незрозумілого як досвіду, основи етики та сутності трагедії. Книга відомого американського психоаналітика, на якій він працював більше 20 років, раніше не була опублікована і вперше випущена зараз. Він адресований широкому спектру читачів.