Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Когнітивно-поведінкова терапія для підлітків. Робочий зошит. Основні навички для управління настроєм, підвищення самооцінки та подолання тривоги» за авторством Рейчел Хатт допоможе стати тим, ким хочеться — за допомогою КПТ (когнітивно-поведінкова терапія).
Нові стратегії терапії прийняття та відповідальності в цьому виданні, а також когнітивної терапії на основі усвідомленості забезпечать рефлексію та прогрес у регуляції емоцій і впоратися з ними, а практичні вправи стануть провідником на шляху до щасливих стосунків із самим собою.
Іноді ти страждаєш від важких думок або відчуваєш важкі почуття. Якби ти міг струсити цей вантаж, ким би ти був і що б робив? Став би кращим для своїх друзів? Привів би свою спортивну команду до перемоги? Покращив би успішність? З цим робочим зошитом ти навчишся стратегіям, що допоможуть жити життям, якого ти прагнеш, застосовуючи КПТ. Ця книжка допоможе розплутати клубок негативних думок, емоцій і поведінки, які викликають у тебе тривогу, смуток або заважають робити те, що ти хочеш. Вправи, що виконуються в інтерактивному режимі, стануть твоїм помічником у розв'язанні непростих завдань, що виникають під час спілкування з домашніми, у школі чи на роботі, а також із друзями.
Цей робочий зошит створено для підлітків, які відчувають складнощі із самооцінкою і труднощі в управлінні такими емоціями, як смуток, гнів і тривога. Робочий зошит дасть навички упоратися з емоціями, але не замінить професійного психотерапевта. Якщо після його вивчення ви виявите, що все ще відчуваєте труднощі, можливо, варто звернутися до фахівця, який допоможе застосувати ці навички. Вправи, наведені в кожному розділі, можна виконувати самостійно, але, якщо ви відчуваєте, що лише роботи з цим зошитом недостатньо, найімовірніше, є сенс звернутися по допомогу до фахівця.
Рейчел Л. Хатт — докторка філософії, ліцензована клінічна психологиня; співзасновниця MindWell NYC, приватного кабінету групової терапії в Мангеттені, Нью-Йорк. Працює з дітьми, підлітками та батьками, включаючи в їхню щоденну практику когнітивно-поведінкову терапію та діалектичну поведінкову терапію, допомагаючи їм побудувати те життя, до якого вони прагнуть.