Кількість
|
Вартість
|
||
|
У книзі Андрія Мирошниченка «Бизнес как конструктор, или как управлять бизнес-моделью фирмы в отраслевых цепочках» представлені інструменти, які дозволяють оперативно трансформувати бізнес-модель фірми в залежності від ситуації, що складається в ланцюжку створення цінності, в яку вона включена.
В першу чергу в книзі викладена універсальна системна модель фірми, яка дозволяє розрахувати вплив обмеженого набору факторів на грошовий потік фірми, виявляти і знімати її внутрішні системні обмеження. Також представлена схема реконструкції галузевих ланцюжків фірми, визначення її функцій щодо кожного з ланцюжка, алгоритм прийняття рішень про дії в кожному з ланцюжків.
Нарешті, автор запропонував оригінальний підхід до опису фірми як виробничого активу, на основі якого з'являється можливість формувати нові галузеві ланцюжки, шляхом рекомбінації взаємодії різних фірм між собою в рамках процесів кооперації, інтеграції та координації. У книзі наводиться теоретичне обґрунтування кожної моделі (теорія фірми Р. Коуза і неокономічна теорія фірми О. Григор'єва, концепція ресурсостворюючого управління П. Фадєєва, теорія обмежень систем Е. Голдратта), а також приклади практичного застосування інструментів, взяті з консультаційної практики автора.
Андрій Мирошниченко — консультант з управління, який має більше 12 років досвіду, крім того, ментор, коуч, кандидат філософських наук. Реалізував більше сотні консультаційних проєктів в фірмах різного масштабу. Співзасновник ділової спілки Minsk Knowledge Office, у якій були представлені, апробовані та реалізовані основні ідеї, викладені у книзі. Є автором декількох сотен статей з питань управління бізнесом, розвитку бізнес-моделі, керування знаннями та компетенціями, а також психології бізнесу.