Кількість
|
Вартість
|
||
|
У книзі 'Amazon і майбутнє електронної торгівлі' розглядається захоплива подорож розвитком Amazon — титана комерції ХХІ століття. Автор детально розкриває, як Amazon перетворився зі звичайного книжкового ритейлера у глобального лідера, чия доля становила щонайменше половину від усіх онлайн-продажів у США. Книга розглядає ключові аспекти успіху Amazon, включаючи його лідерство в ринку хмарних обчислень і голосових технологій. Для конкурентів Amazon — це нещадний і грізний опонент, а для покупців — невід'ємний і надзвичайно необхідний інструмент з доступом до мільйонів продуктів і швидкою доставкою. Книга розкриває не лише успіх компанії, а й надає внутрішній погляд на клієнтоорієнтованість Amazon та визначає глобальні ритейл-тренди, які визначають майбутнє електронної торгівлі.