Кількість
|
Вартість
|
||
|
Лондонський перукар, який почав пропонувати стрижки людям без даху над головою і став каталізатором цілого руху. Двоє анонімних жертводавців, що роздали по десять тисяч доларів для двохсот незнайомих людей, і виявили, що більшість отримувачів хочуть «віддячити» своїми щедрими вчинками. І TED, який перетворився з нішевого щорічного саміту на глобальний маяк ідей, транслюючи доповіді онлайн і надаючи мільйонам людей доступ до безплатного навчання.
Кріс Андерсон у книзі «Заразлива щедрість. Ідея, яку варто поширювати» розповідає історії, що надихають, і пропонує інструкцію того, як почати робити щедрі вчинки: дарувати гроші, час, талант, зв'язки чи доброту — і завдяки інтернету надавати їм здатність до самовідтворення, що змінює світ.
Кріс Андерсон — лідер TED з 2001 року. Його гасло TED «ідеї, які варто поширювати» продовжує процвітати на міжнародному рівні: щорічно TED Talks переглядають близько трьох мільярдів разів.