Кількість
|
Вартість
|
||
|
"Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу" розкриває, як щоденно візуальна інформація впливає на наші споживчі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. У книзі розкриваються тайни нейронауки, розглядається вплив брендів на наш психологічний стан. Автори пропонують методи, які дозволяють нівелювати цей вплив, навчаючи читачів відрізняти контекст від поведінки та уникати пасток невмотивованих витрат. Книга вчить ефективно планувати свої споживчі рішення та використовувати сліпобачення як інструмент осмисленого вибору в споживчому світі. Забудьте про маніпуляції брендів і станьте не пасажиром, а головним пілотом у власному літаку, щоб обирати напрям руху в споживчому середовищі, уникаючи впливу "золотих пропозицій" та "унікальних акцій".