Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ця книга присвячена аналізу методології процесу пізнання і є логічним продовженням та розвитком ідей попередньої роботи авторів "когнітивний образ світу: проміжок філософії освіти". Людина вивчає світ, що оточує його, представляючи - будуючи моделі реальності, в яких записуються найважливіші її характеристики. Розгляд цього процесу проводиться в різних площинах аналізу: філогенетичні та онтогенетичні аспекти; Теорія соціального представлення С. Маскові; Теорія особистих конструкцій Дж. Келлі; теорія когнітивного листування та дисонансу; Теорія причинного атрибуції Г. Келлі. У той же час автори намагалися встановити взаємозв'язок між різними когнітивними теоріями. Формування сучасної дослідницької парадигми, заснованої на конвергентних технологіях (Na-, біо-інформація, кігті та соціально-гуманітарні технології), що супроводжується кардинальною зміною картини світу, вимагає розуміння змін, які науки потрібно терміново вимагати для того Візьміть в соціальну та гуманітарну сферу, і ,,,,,,,,,,, перш за все, в реорганізації та радикальній зміні існуючих систем освіти та навчання, продукти, якими ми всі є. Книга розроблена для широкого кола читачів: філософів, психологів, методів, соціологів, антропологів та інших фахівців, а також усіх, хто зацікавлений у розвитку сучасних міждисциплінарних досліджень знань.