Кількість
|
Вартість
|
||
|
У книзі пояснюється, чому любов необхідна для розвитку мозкув перші роки життя дитини і як впливають особливості емоційної взаємодії між немовлятами та їх батьками на подальший її розвиток і до яких наслідків призводять.
Сью Герхардт, англійський психотерапевт і психоаналітик, досліджує процес впливу ранніх відносин на формування нервової системи немовляти. Вона показує, як розвиток мозку впливає на подальше емоційне благополуччя,і розглядає специфічні ранні зразки реагування, які надалі можуть вплинути на наші способи сприйняття стресу, а також на виникнення таких станів, як анорексія, залежності різного роду та антисоціальну поведінку.
Ця книга — жива і доступна інтерпретація останніх досліджень в галузі неврології, фізіології, психоаналізу та біохімії. Це безцінне читання для батьків і фахівців, що працюють в галузі догляду за дітьми.
Зміст
Благодарности . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Благодарности за разрешения . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Введение. . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
ЧАСТЬ I
ОСНОВЫ: МЛАДЕНЦЫ И ИХ МОЗГ . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
1. Возвращаясь к основам . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
2. Создание мозга . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
3. Разрушительный кортизол . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
ЧАСТЬ II
НЕНАДЕЖНОСТЬ ОСНОВ И ЕЕ ПОСЛЕДСТВИЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132
4. Попытка не чувствовать . . . . . . . . . . . . . . . . . . 140
5. Грустный младенец . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167
6. Намеренный вред . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197
7. Страдания. . . . . . . . . . . . . . . . . . 221
8. Первородный грех. . . . . . . . . . . . . . . . . . 248
ЧАСТЬ III
СЛИШКОМ МНОГО ИНФОРМАЦИИ,НЕДОСТАТОЧНО РЕШЕНИЙ . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285
Что в связи с этим нам делать? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285
9. «Если ничего не помогает,обними своего плюшевого мишку» . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285
10. Рождение будущего . . . . . . . . . . . . . . . . . . 302