USD EURO UAH
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 09:00–18:00

Сб.-Нд.: 09:00–18:00

0
Мій кошик

Як здолати шторм. Золоті правила антикризових комунікацій. Вікторія Берещак

Артикул 9786178439576
В наявності
Опис

Які бувають комунікаційні кризи? Як з ними впоратися та мінімізувати наслідки?

У книжці «Як здолати шторм. Золоті правила антикризових комунікацій» консультантка зі стратегічних та тактичних комунікацій, викладачка та письменниця Вікторія Берещак розповідає про ефективний менеджмент різноманітних кризових ситуацій, що можуть негативно впливати на репутацію компаній чи осіб, дає перевірені поради про те, як будувати продуктивні комунікації в інформаційному полі та в команді під час кризи, підтримувати імідж бізнесу та долати репутаційні виклики. Це не просто довідник, як діяти в тій чи іншій ситуації, — це чудовий спосіб попередити чималу кількість загроз для бренду.

Авторка з власного досвіду розповість про ключові комунікаційні болі, з якими найчастіше доводиться працювати в українському інформаційному просторі, розкриє способи їх подолання, а також поділиться покроковим алгоритмом, як діяти до, під час та після кризи.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
530 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Швидке замовлення
Характеристики
Наявність В наявності
Короткий опис Книжка Вікторії Берещак «Як здолати шторм. Золоті правила антикризових комунікацій» призначена для широкого кола читачів і стане в пригоді щоразу, коли виникне потреба нагадати собі, як діяти з холодною головою в комунікаційній кризі, як накопичується вага голосу й що потрібно робити для нарощування репутаційного активу, як формувати сталу й потужну комунікаційну політику.
Автор Вікторія Берещак
Розділ Успіх, Кар'єра, Робота
Додаткові розділи Видавництво «КНИГОЛАВ», Книги про комунікацію, Книги про бізнес
Палітурка Тверда
Сторінок 200
Рік 2024
Вгору