Кількість
|
Вартість
|
||
|
Остання книга Роджерса, написана в співавторстві та Фрейберг, присвячена проблемам сучасної освіти і адресована психологам, вчителям та батькам. За словами Роуча, одним з головних недоліків системи традиційної освіти є спотворені та фіксовані відносини вчителя та учня, в яких роль вчителя незрівнянно завищена порівняно з роллю учня. Традиційне навчання - вимушене, підпорядковане правилам, що забороняють особисту ініціативу, яка не приймає особистість студента, яка контролює та оцінює - повільно і методично вбиває вроджену цікавість дитини та вчить його не прагнути до знань, а оцінювати як ціле, що спричиняє негативне ставлення до навчання та школи в цілому. Альтернатива традиційній освіті, як вважає Роджерс, повинна бути тренувальною, побудованою на принципах міжособистісних відносин тих, хто виявив у психотерапії та має універсальний та універсальний характер. У такому навчанні вчитель виступає не як лідер, а як союзник, створюючи сприятливі умови для своїх учнів для незалежного та змістовного навчання, стимулюючи їх цікавість, підтримуючи творчу ініціативу студентів. Проблема, порушена в цій книзі, справді універсальна, і знайде заклик майже у всіх, хто зіткнувся з традиційною системою освіти на власному досвіді, і хоче, щоб його дитина, в свою чергу, зберегла свою природну цікавість у стінах школи та посилити подальший інтерес до пізнання.