USD EURO UAH
Желания
Добавьте товары в желания
График работы:

Будние: 09:00–18:00

Сб.-Вс.: 09:00–18:00

0
Мой заказ

Робота психолога з молодшими школярами.С.Коробко, О.Коробко

Артикул 9789661785051
Нет в наличии
Описание

ЗМІСТ

Вступ....................................................................................................................................................... 4

Частина 1. Психологічний супровід розвитку молодшого школяра..................................................... 6

Частина 2. Діагностична діяльність психолога.................................................................................... 16

  1. Загальна характеристика психодіагностики в початковій школі................................................... 16
  2. Психодіагностика майбутніх першокласників. Знайомство.......................................................... 19

Експрес-діагностика готовності дитини до навчання у школі............................................ 20

  1. Діагностика психічного розвитку дітей, які починають навчатися................................................ 32
  2. Психолого-педагогічна діагностика розвитку учнів 2-4-х класів................................................... 45

Вивчення вчителем процесу формування навчальної діяльності у школярів................. 46

Вивчення вчителем рівня узагальненості знань учнів....................................................... 53

Вивчення вчителем особистісних якостей учня................................................................. 57

  1. Психологічна діагностика готовності школярів до переходу у середню ланку школи................ 58

Опис методик........................................................................................................................ 61

  1. Поглиблене психологічне дослідження розвитку дитини у процесі консультування.................. 68
  2. Психодіагностика у процесі тренінгу. Виявлення обдарованих дітей.......................................... 82

Модель ідентифікації обдарованих школярів.................................................................... 82

  1. Методи вивчення психічного розвитку молодших школярів......................................................... 93

Опис методик....................................................................................................................... 94

Дослідження морфогенетичних особливостей розвитку.................................................. 94

Емоційний стан дитини...................................................................................................... 105

Довільна регуляція діяльності.......................................................................................... 120

Розвиток психічних процесів............................................................................................. 128

Навчальна мотивація........................................................................................................ 177

Особистісні особливості молодшого школяра і його ставлення.................................... 181

Синтетичні тести............................................................................................................... 208

Частина 3. Корекційно-розвивальна діяльність психолога............................................................. 250

  1. Загальна характеристика корекційно-розвивальної роботи..................................................... 250
  2. Корекційно-розвивальні програми і комплекси вправ, які використовуються в роботі 
    з молодшими школярами............................................................................................................ 254

Програма 1. Адаптація до школи................................................................................... 254

Програма 2. Інтелектуальний тренінг............................................................................. 283

Програма 3. Ігрова психокорекція труднощів спілкування у дошкільнят

та молодших школярів................................................................................... 286

Програма 4. Тренінг спілкування для учнів 4-6-х класів.............................................. 298

Програма 5. Соціально-психологічний тренінг для роботи з дітьми

починаючи з 3-го класу.................................................................................. 306

Програма 6. Цикл занять для розвитку пізнавально-вольової сфери, навичок

адекватної соціальної поведінки.................................................................. 354

  1. Корекція розвитку дітей з вираженими ускладненнями: окремі випадки.............................. 376
  1. Уповільнений темп діяльності учнів із флегматичним темпераментом................................ 376
  2. Сором’язливість......................................................................................................................... 378
  3. Брехливість................................................................................................................................. 381
  4. Крадіжки...................................................................................................................................... 382
  5. Діти-ізгої...................................................................................................................................... 385
  6. Дитина-шульга........................................................................................................................... 387
  7. Агресивна поведінка.................................................................................................................. 391
  8. Гіперактивна дитина.................................................................................................................. 394

Література.................................................................................................................................... 399

Додатки.......................................................................................................................................... 401

Положення про психологічну службу системи освіти України.............................................. 401

Додаток до Положення про психологічну службу системи освіти України........................... 406

Етичний кодекс психолога........................................................................................................ 408

Декларація прав дитини. Преамбула...................................................................................... 412

Перелік методик і тестів............................................................................................. 414

Новый отзыв или комментарий
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
140 грн
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
Сообщить, когда появится
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий
Характеристики
Артикул 9789661785051
Цена 140.00
Наличие Нет в наличии
Короткое описание Посібник складається з трьох частин.
У першій подано загальний опис моделі супроводу розвитку учнів у початковій школі, визначено завдання роботи на різних етапах, а також форми і засоби вико¬нання цих завдань.
Другу частину присвячено діагностичній дія
Год 2014
Страниц 416
ДОСТАВКА ЗАКАЗОВ ПО ТЕРИТОРИИ УКРАИНЫ ЗАНИМАЕТ:2-3 дня

Доставка товаров по Украине осуществляется компаниями-перевозчиками: Новая почта и Укрпочта.

Отправка заказов с услугой наложенного платежа возможна Новой Почтой.

За услуги по переводу денег компания Новая Почта взымает дополнительно 2% от суммы перевода+ 20 грн - оформление наложенного платежа. 

Если вы выбираете вариант оплаты на Новой почте необходимо внести предоплату в 100 грн на карту, остаток - наложенным платежом

-При заказе на суму от 1200 грн доставка за наш счет (только по территории Украины) !
-Скидка 5 % при покупке на сумму 1500 грн и больше (*в заказе должно быть боее одной книги)

-Информация о международной доставке: Доставка
-Подпишитесь на нашу РАССЫЛКУ и получайте акционные предложения на почту!

 

- Оплата на сайте банковской картой (LiqPay, Privat24);
- Перевод на карту (Вы получите реквизиты в смс/email/viber после подтверждения заказа);
- Оплата наложенным платежом (Дополнительно оплачиваются услуги Новой почты: 20 грн + 2 % от суммы заказа)

Внимание: Если вы выбираете вариант оплаты на Новой почте необходимо внести предоплату в 100 грн на карту, остаток - наложенным платежом
- Для заказов зарубеж оплата банковской картой онлайн либо удобным для вас способом (по согласованию с менеджером) 

Возврат БРАКОВАННЫХ книг 
     Если присутствует полиграфический брак, приводящий к потере или искажению информации: отсутствие печатного текста, замятые печатным станком страницы, несоответствие названия книги на обложке ее содержанию, перевернутые относительно обложки страницы. В случае выявления данного рода недостатков, за вами остается право возвратить в магазин ранее приобретенную книгу на протяжении 30 дней с момента получения.

! ВАЖНО:  Мы не несем ответственности за товар, который не был проверен на наличие механических повреждений при получении в отделении перевозчика.

Наверх