Количество
|
Стоимость
|
||
|
ЗМІСТ
Вступ....................................................................................................................................................... 4
Частина 1. Психологічний супровід розвитку молодшого школяра..................................................... 6
Частина 2. Діагностична діяльність психолога.................................................................................... 16
- Загальна характеристика психодіагностики в початковій школі................................................... 16
- Психодіагностика майбутніх першокласників. Знайомство.......................................................... 19
Експрес-діагностика готовності дитини до навчання у школі............................................ 20
- Діагностика психічного розвитку дітей, які починають навчатися................................................ 32
- Психолого-педагогічна діагностика розвитку учнів 2-4-х класів................................................... 45
Вивчення вчителем процесу формування навчальної діяльності у школярів................. 46
Вивчення вчителем рівня узагальненості знань учнів....................................................... 53
Вивчення вчителем особистісних якостей учня................................................................. 57
- Психологічна діагностика готовності школярів до переходу у середню ланку школи................ 58
Опис методик........................................................................................................................ 61
- Поглиблене психологічне дослідження розвитку дитини у процесі консультування.................. 68
- Психодіагностика у процесі тренінгу. Виявлення обдарованих дітей.......................................... 82
Модель ідентифікації обдарованих школярів.................................................................... 82
- Методи вивчення психічного розвитку молодших школярів......................................................... 93
Опис методик....................................................................................................................... 94
Дослідження морфогенетичних особливостей розвитку.................................................. 94
Емоційний стан дитини...................................................................................................... 105
Довільна регуляція діяльності.......................................................................................... 120
Розвиток психічних процесів............................................................................................. 128
Навчальна мотивація........................................................................................................ 177
Особистісні особливості молодшого школяра і його ставлення.................................... 181
Синтетичні тести............................................................................................................... 208
Частина 3. Корекційно-розвивальна діяльність психолога............................................................. 250
- Загальна характеристика корекційно-розвивальної роботи..................................................... 250
- Корекційно-розвивальні програми і комплекси вправ, які використовуються в роботі
з молодшими школярами............................................................................................................ 254
Програма 1. Адаптація до школи................................................................................... 254
Програма 2. Інтелектуальний тренінг............................................................................. 283
Програма 3. Ігрова психокорекція труднощів спілкування у дошкільнят
та молодших школярів................................................................................... 286
Програма 4. Тренінг спілкування для учнів 4-6-х класів.............................................. 298
Програма 5. Соціально-психологічний тренінг для роботи з дітьми
починаючи з 3-го класу.................................................................................. 306
Програма 6. Цикл занять для розвитку пізнавально-вольової сфери, навичок
адекватної соціальної поведінки.................................................................. 354
- Корекція розвитку дітей з вираженими ускладненнями: окремі випадки.............................. 376
- Уповільнений темп діяльності учнів із флегматичним темпераментом................................ 376
- Сором’язливість......................................................................................................................... 378
- Брехливість................................................................................................................................. 381
- Крадіжки...................................................................................................................................... 382
- Діти-ізгої...................................................................................................................................... 385
- Дитина-шульга........................................................................................................................... 387
- Агресивна поведінка.................................................................................................................. 391
- Гіперактивна дитина.................................................................................................................. 394
Література.................................................................................................................................... 399
Додатки.......................................................................................................................................... 401
Положення про психологічну службу системи освіти України.............................................. 401
Додаток до Положення про психологічну службу системи освіти України........................... 406
Етичний кодекс психолога........................................................................................................ 408
Декларація прав дитини. Преамбула...................................................................................... 412
Перелік методик і тестів............................................................................................. 414