Кількість
|
Вартість
|
||
|
Традиційно виправна робота з деякими категоріями дітей з обмеженими можливостями (діти з мовними порушеннями, з розумовою відсталості) у всебічній школі обмежувалася початковим рівнем освіти. Однак головним досягненням інноваційного процесу впровадження загальної освіти GEF була можливість надання виправної допомоги для всіх категорій дітей з обмеженими можливостями протягом усієї їхньої освіти в школі. Однак викладачі, адміністрації та фахівці освітньої організації мають труднощі у складанні виправної роботи, під час розробки змісту своїх розділів з урахуванням спеціальних освітніх потреб підлітків з обмеженими можливостями. Методологічні матеріали вручну представляють особливості створення програми виправної роботи як невід'ємної частини основної навчальної програми середньої загальної освіти; Розкрито організацію виправної роботи в середній школі в умовах включення, а також істотне заповнення різних розділів програми. Книга адресована розробникам основної навчальної програми, а також широкого кола викладачів, які впроваджують інклюзивну практику, студентів та аспірантів педагогічних університетів.