Кількість
|
Вартість
|
||
|
Книга присвячена актуальній темі: арт-терапії та арт-педагогіці у роботі з дошкільнятами. У ній представлені методологічні та практичні аспекти використання арт-терапевтичних та арт-педагогічних розробок у психолого-педагогічному процесі з дошкільнятами. Широко проаналізовано тему емоційного розвитку дітей. Розкрито особливості стандарту дошкільної освіти та специфіка її реалізації. Для практикуючих психологів та педагогів буде цікавим опис процесу арт-терапевтичної та арт-педагогічної роботи з використанням широкого набору технік: ігор, музики, малювання, ляльок, танців, казок, мультфільмів та іншого стосовно до дошкільників. Книга може бути адресована психологам, педагогам, вихователям, які працюють у системі дошкільної освіти, а також студентам педагогічних та психологічних вузів.
ОГЛАВЛЕНИЕ
Глава 1
ОСОБЕННОСТИ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ДЕТЕЙ
ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА..........................................................5
Глава 2
АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ............. 23
ГЛАВА 3
СРЕДСТВА ИСКУССТВА И ИГРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В РАБОТЕ
С ДОШКОЛЬНИКАМИ ................................................................................ 35
ГЛАВА 4
ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА АРТ-ТЕРАПИИ .................................................... 62
Ориентировочный этап.....................................................................67
Этап развития коммуникативных функций.....................................70
Этап нормализации мышечного тонуса и обучение
навыкам расслабления и релаксации ............................................77
Основной этап коррекции и развития
эмоциональной сферы дошкольников.............................................82
КОНСПЕКТЫ ЗАНЯТИЙ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ
СРЕДСТВ ИСКУССТВА ДЛЯ РАЗВИТИЯ И КОРРЕКЦИИ
ЭМОЦИОНАЛЬНОГО МИРА ДОШКОЛЬНИКОВ....................................129