Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ця книга чітко описує спроби дитини сформувати символи та думки, спілкуватися за допомогою мови в процесі звичайного розвитку та у випадках порушення. З дітьми та підлітками, які не кажуть, не йдуть, не їдять, проводиться індивідуальна психотерапія, методика яких ґрунтується на даних спостережень немовлят. Сімейна терапія в таких випадках покращує емоційне включення, нормалізує спілкування в сім'ї, послаблює вплив трансгенераційних травм та приваблює ресурси братів та сестер немовної дитини. Плюси та мінуси роботи з дітьми, вперто відступаючи від життя, в терапевтичних психодинамічних та творчих групах, вивчення "непрохідної" тиші та використання розповідей. У діяльності команди експертів узгоджуються зусилля кожного, встановлюється спілкування між членами команди, і неминучі складні контрпрограми розробляються. Якщо експерти разом з батьками працюють терпляче і без поспіху, підтримуючи один одного і не змушуючи дитину говорити, то через півтора року більшість цих дітей приходять на стійке одужання. Книга орієнтована як на тих, хто зацікавлений у цій темі, так і родичам дітей з такими проблемами, а також на спеціалістів, які працюють у лікарні та амортично.