Кількість
|
Вартість
|
||
|
Тема цієї книги – організація власного бізнесу. Це одна з небагатьох книг на цю тему, яка має серйозне наукове обґрунтування. У ній представлені результати досліджень ефективності бізнес-організацій залежно від особистісних особливостей засновника (підприємця) та стратегій, які він використовує.
Крос-культурна специфіка, умови довкілля та індивідуальні стратегії - цей взаємозв'язок також представлений у цій роботі. Книга орієнтована, перш за все, на практиків, оскільки містить велику кількість прикладів і рекомендацій, які допоможуть майбутнім і підприємцям-початківцям, а також підприємцям зі стажем краще розібратися в ситуації та діяти в ній більш ефективно. Звичайно, вона корисна фахівцям з організаційної та індустріальної психології як у теоретичному та емпіричному, так і в методичному плані.